HTML

fotonok

Hőn szeretett ifjúságunk közösségi lapja. Amolyan vegyesfelvágott:)

Friss topikok

  • Viola7: Így va Cs711 egyet KELL értenem..:) (2009.04.02. 20:24) Fotonok
  • mdrue: Hukk jajj :D Nekem már szerdától van szünet :):P És igen, kell beiktatni egy hosszabb ifit a szüne... (2009.04.02. 07:52) Jó vagy rossz?

Linkblog

2009.03.31. 23:14 Viola7

Jó vagy rossz?

Egyiksem,mert fáradt vagyok és ebben a helyzetben egyiksem a megfelelő szó.Angienak írtam levelet,de még nem válaszolt,na mindegy majd fog..Ha az ország helyzetét nézzük akkor rossz...Amúgy csak mondom,h jövöhéten csüt.-töl tavaszi szünet lesz és akkor is tarthatnánk ifit nem?Sziasztok és,akinek fáj vmije annak jobbulást,pl.:nekem.(a lábam).:(

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fotonok.blog.hu/api/trackback/id/tr131038789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mdrue 2009.04.02. 07:52:06

Hukk jajj :D
Nekem már szerdától van szünet :):P És igen, kell beiktatni egy hosszabb ifit a szünetben húsvét előtt, hogy tudjunk készülni. Gyógyulást a lábadnak :).
süti beállítások módosítása